1. Hey, Guest! Do you want to chat with us? Then come to the chat thread Here!
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Welcome to Sugoi Desu, Respected Guest! Please take a moment to register today.

Discussion Edens Zero

Discussion in 'Anime Discussion' started by Gobb, Nov 26, 2021.

  1. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 12.

    They escaped the planet and lived happily ever after...found Hermit as well, they do it a bit too fast. I barely got to know Sister :D
     
    Gobb likes this.
  2. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 13.

    They into virtual world Digitalis...Pino looks nice, Weisz took the girls character..classic xD Shiki looks like that guy from FT, that steel eater guy I forgot the name. Anyways...I didn't expect it to be this dark though, legit people died, whoa.
     
    Gobb likes this.
  3. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 14. I was about to write that Homura is a bitch....umm...that wasn't Homura, I knew it. She doesn't strike me as a person who'd want to be a man lol
     
    Gobb likes this.
  4. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 15.

    "The power of FRIENDSHIP is unbeatable" at least he said it...they are back but Hermit is still sad :/ also Pino is not happy she's in a machine body, I expect her getting more humanoid body soon, it's a nice foreshadow if it happens. Hermit to save the ship obviously.
     
    Gobb likes this.
  5. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 16.

    Now that's just cruel, what the **** man. She got tricked into "helping" just to blame herself for destroying that planet, no wonder she lost all the trust into humans. I mean...it is called a cannon, won't lie that I didn't expect this to happen, but still...this is just cruel dude...I feel uncomfortable watching this. Dr. Muller is a ****. Man I got emotional, nearly got to me. I feel sorry for Hermit, I'm so glad she's happy now.

    Also that Jamilov guy is an otaku lmao.

    ALSO! Hermit reminds me of Futaba.

    [​IMG]

    she's also a hacking wiz
     
    Gobb likes this.
  6. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 17.

    Pino is so cute, she wants to be a human, I really hope she will, or at least be the closest it gets to human. So...Noah was that guy in the Digitalis? Hmmmmm....lol story teller is the fortuneteller.

    What is this...xD idek what happened here
     
    Gobb likes this.
  7. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 18.

    Did the Narrator just spoil that Mother is Shiki's real mother? This episode felt like a filler. Was fun though.
     
    Gobb likes this.
  8. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,685
    16,195
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,281ლ
    Yeah idk
     
    JoeJoe likes this.
  9. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 19.

    Fakusu You LOL xD PINO IS SWEARING OH NO sooo...Homura and Shiki got teleported?
     
    Gobb likes this.
  10. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 20.

    I just noticed Labiria's hair is made of two pieces, the main hair and the ONE WHICH IS FLOATING LOL, she's a dick though. Nino is the MVP here. God Bless Nino and his anime.

    Reminds me of Luffy and the World Noble moment, when Luffy punched the Noble despite them being protected. Love it.
     
    Gobb likes this.
  11. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 21.

    Kurenai is so boring...like what's up with her, she's bad just for the sake of it, she's so shit, can't wait to see her rekt, I like Homura, alot. I like the way she speaks xD
     
  12. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 22.

    Oh boy, Homura's Kurenai's kid. I'm bamboozled...Kurenai is such a bitch...
     
    Gobb likes this.
  13. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,685
    16,195
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,281ლ
    I noticed hair too like wtf xD

    Yeah
     
    JoeJoe likes this.
  14. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 23.

    Ayyy Genos came to the rescue, I like Sister's character and voice actor. Love her.
     
    Gobb likes this.
  15. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,525
    8,271
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,052ლ
    Episode 24.

    Nice foreshadowing, I didn't even think about it lol, I don't think Rebecca's ether gear reflects her personality so much idk...Homura straight up went to the kill, I couldn't believe Rebecca was like EH!? and went to help Homura instead despite seeing a badly injured villain, that was different...to all other shonens....
     
    Gobb likes this.

Share This Page