1. Hey, Guest! Do you want to chat with us? Then come to the chat thread Here!
    Dismiss Notice
Dismiss Notice
Welcome to Sugoi Desu, Respected Guest! Please take a moment to register today.

Discussion One Piece general

Discussion in 'One Piece' started by Gobb, Dec 9, 2020.

  1. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,591
    16,168
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,175ლ
    yeah
    fair lol
     
    Laraib likes this.
  2. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    those clowns though OP is for 4 y.o

    i mean Americans are retarded that they will give 10 y.o real gun but a gun in japanese cartoon is deemed harmful
     
  3. Laraib

    Laraib aaaaaaaaaaaaa

    Messages
    6,569
    3,246
    Trophy Points
    2,840
    Keno
    3,486ლ
    also her nose is ugly
     
  4. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,591
    16,168
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,175ლ
    yeah idk retarded as ****. Funnies one was where they changed a black guy to white lmfao.
    [​IMG]
    it's just a bunny nose lol. Not gonna lie, when I first saw Wanda I thought Nami was somehow a ******* dog now and was like wtf is this trash.
     
  5. Laraib

    Laraib aaaaaaaaaaaaa

    Messages
    6,569
    3,246
    Trophy Points
    2,840
    Keno
    3,486ლ
    XD
    funfact: Oda originally intended to make SH animals but his editor stopped him from doing so lmao
     
    Gobb likes this.
  6. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    da **** is wrong with these people

    Swastika/Manji symbol of WB pirates got changed since becoz OMG nazi. No fuckturds not everything is Nazis

    that reninds me doesn't Fullbring Ichigo literally carries a Swastika. What da **** did they change it in anime
     
    Gobb likes this.
  7. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,591
    16,168
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,175ლ
    Thank god for editors. Same with Kishimoto. What is with japs and their animals?
    Lol yeah.

    Yeah lol.

    Idk.
     
  8. Laraib

    Laraib aaaaaaaaaaaaa

    Messages
    6,569
    3,246
    Trophy Points
    2,840
    Keno
    3,486ლ
    lol yeah. prolly something to do with their significance with the spiritual world. Nips are pretty emotional people
     
    Gobb likes this.
  9. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,591
    16,168
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,175ლ
    probably
     
    Laraib likes this.
  10. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    Noice this totally looks like Swastika

    [​IMG]
     
  11. JoeJoe

    JoeJoe from the east blue

    Messages
    24,502
    8,261
    Trophy Points
    4,450
    Keno
    168,029ლ
    literall when did I sjip LN you are talking out of your arse atm wtf
     
  12. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    okay lets talk why does this exist

     
  13. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    :mikesulley:
     
  14. Gobb

    Gobb finds a way

    Messages
    35,591
    16,168
    Trophy Points
    5,440
    Keno
    6,175ლ
    bit of a stretch, the end of the bankai looks more like one
    no idea
     
  15. Blazing Storm Godly Member

    Messages
    16,539
    6,571
    Trophy Points
    3,470
    Keno
    58,959ლ
    i mean i can understand somewhat that company doesn't want any controversy in USA since it will mean massive loss of businesses

    1 step away from making hentai
     
    Gobb likes this.

Share This Page