1. Hey, Guest! Do you want to chat with us? Then come to the chat thread Here!
Welcome to Sugoi Desu, Respected Guest! Please take a moment to register today.

Television The Flash & arrow

Discussion in 'TV, Movies & Sports' started by Monstaa, Nov 29, 2015.

  1. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    Does anyone here watch those 2 shows? I am on season 2 of flash and season 4 of arrow, would be awesome if other people here watched it XD. Cant wait this week new ep's out hype OVERLOAD
     
  2. Zealot Loud Facer

    Messages
    916
    685
    Trophy Points
    660
    Keno
    33,067ლ
    I watch em I'm 2 episodes behind on Flash and Arrow but the season crossover is gonna be nice
     
    Monstaa likes this.
  3. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    Vandal Savage is coming, last week i got trolled XD
     
  4. Zealot Loud Facer

    Messages
    916
    685
    Trophy Points
    660
    Keno
    33,067ლ
    Yeah gonna be gr8. I think the consantine episode was the best one so far this season in arrow
     
  5. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    yeah john was the best tho, rumours say he signed on for flash and legends of tomorrow :D. You know legends of tomorrow right the new show that will come out in 2016 with atom sarah etc
     
  6. Zealot Loud Facer

    Messages
    916
    685
    Trophy Points
    660
    Keno
    33,067ლ
    Oh yeah that right so thats gonna be 3 shows i gotta check out lml
    Is hawk girl getting her own show 2 ?
     
  7. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    yeah hawk girl and hawk man they will both be on the show, you know hawk girl for some reason she looks weird yet i am attracted to her
     
    Zealot likes this.
  8. Zealot Loud Facer

    Messages
    916
    685
    Trophy Points
    660
    Keno
    33,067ლ
    Should be good tbh we need a TV show section
     
    Monstaa likes this.
  9. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    Yep i will suggest it now:p or do you want to :)
     
  10. Zealot Loud Facer

    Messages
    916
    685
    Trophy Points
    660
    Keno
    33,067ლ
    Haha you can I'm about to go afk soon lml
     
    Monstaa likes this.
  11. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    i will get to it now :)
     
  12. Robbie Junior Member

    Messages
    87
    43
    Trophy Points
    0
    Keno
    0ლ
    I'm excited for the crossover episode that's coming up next week. Batman v Superman footage on Gotham too; it's gonna be a blast.
     
  13. Kagerou

    Kagerou thicc thighs save lives

    Messages
    3,985
    1,550
    Trophy Points
    6,052
    Keno
    127,499ლ
    I watched like 2 seasons of Arrow, and I might get onto The Flash soon.
     
  14. Monstaa Godly Member

    Messages
    2,546
    1,644
    Trophy Points
    1,490
    yeah ffs we got trolled this week smh, i dont even watch gotham but i wanna see batman beat up superman even more lml. Are you ready for legends of tomorrow, it will be a very good show Vandal savage sounds like a savage

    i watched season 1-3 and flash season in one week best shows really worth it :)
     
  15. Robbie Junior Member

    Messages
    87
    43
    Trophy Points
    0
    Keno
    0ლ
    Yup. They are trying to tie both shows together as much as possible.
     

Share This Page